شایناشاینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات شاینا کوچولو

یک سال با شاینای عزیزم

1390/12/7 17:27
نویسنده : مامان مژده
540 بازدید
اشتراک گذاری

شاینا جان دختر عزیزم:

تو این یکسالی که پا به این دنیا گذاشتی زندگی من و بابا مهدی خیلی تغییر کرد عزیزم.زندگی یه جور

دیگه ای شد.زندگی معنا پیدا کرد. و من طعم شیرین مادر بودن رو چشیدم.فهمیدم که چند دقیقه دور از

تو چقدر سخت و دیوونه کننده هست.واینکه شب ها نمیتونم اره هنوز هم نمیتونم تو رو از خودم جدا کنم.

باید دست های کوچولوت رو تو دستم بگیرم موهات رو ناز کنم تا راحت خواب برم. این حرفا رو هیچ وقت

نمیتونی درک کنی و بفهمی مگر زمانی که مادر بشی دختر نازنینم.

خیلی دوست دارم عزیزم و به امید روزی که بتوبی وبلاگت رو بخونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانا
8 اسفند 90 1:51
سلام تولد شاینا جون مبارک با تاخیر البته ایشالا که 120 سالگیشو جشن بگیرید آره منم همین حسایی که شما دارید و دارم خدا براتون نگه داره شاینا جونو مرسی که به ما سر زدید
محيا كوچولو
13 اسفند 90 21:13
يكسالگيت مبارك شايناي نانازي،
khale marjan
19 اسفند 90 19:38
salam khoshgele khale shenidam rah miri 2rooze dg khale marjan miyad pishet
محيا كوچولو
25 اسفند 90 9:24